Friday 13 March 2020

厚顏無恥既人


話時話,最近網上睇到一個個案,比我之前遇過既事更離譜,原來呢個世界厚顏無恥既人多的是。

樓主的親戚總共一家四口,想移民到美國,未到達前已經開口要求話要係佢地屋企住兩個月先,慢慢睇樓搵屋,樓主勉強答應,反正只係兩個月,算鳩數。點知親戚臨出發前又改口吻,話不如住足半年睇定先啦,到時再決定留唔留低,如果到時唔惦再睇下返唔返香港,等佢老公可以做太空人兩邊飛,同時又唔洗簽死一年租約。

既可以慳錢,老婆仔女三餐都有人照顧,一個唔對路又隨時可以返香港,一次滿足哂三個願望。


 又一個Take it for granted 的例子。

係既,你係滿足哂自己既願望,但係At the expense of other people果種,你只係將自己移民需要付出既成本轉移去你既親人身上。樓主本身已經住左一家四口,如果要招呼埋佢親戚,就變左一家八口,佢將會失去成個家庭既既日常生活。


我唔係一個冷漠既人,朋友有事,我都係第一時間幫得就幫,當然係能力範圍之內。

但點解我對呢D人咁反感?


因為佢地完全唔理自己為人地帶來乜野麻煩。

一)侍著大家一場親戚,覺得打擾人地生活半年都無問題


二)打擾完都算,又唔提比返幾多租金人地


三)呢D貪得無厭既騙徒通常有個共通點:就係一開始就話住幾日就走,哄你答應,然後住下住下就唔走,各種理由,愈住愈長,博你唔好意思出聲,然後繼續佔便宜。


四)住耐左,主人家覺得唔方便,到時想趕你又唔係,唔趕又影響到自己生活,最後一開聲,通常都係不愉快收場。


五)如果佢地無打算獨立既意識,住得係度,自然會有其他野又要搵人幫,對方幫得一樣,之後又會有第二樣,人地只要唔幫其中一樣,佢地又會覺得被冒犯,然後又要怪人。


對呢D人黎講,我地既存在價值就只係被利用,一旦無哂利用價值,就再無Keep relationship既必要。


雖說人性本來醜陋,只是想不到移民後見識更多。

No comments: