Sunday 22 March 2020

青瓜味薯片




呢隻薯片真係好好味,口感非常特別,就算而家因為肺炎搞到就快世界末日咁,我都覺得此生無憾。

但好奇怪,青瓜味薯片係北美係無得賣,我只可以在華人超市搵到,以前係香港已經食上癮,黎到加拿大仍然好掛住,價錢比本地薯片貴少少,4蚊加幣左右,即係24蚊港紙。

除左青瓜味,佢仲有意大利肉醬意粉味,四川燒烤味,同埋榴槤味,男友見到覺得好surprised,佢話估唔到薯片可以有咁多古靈精怪既味道。

我話,你地本地人食野其實好保守,接受唔到新口味,食黎食去都係BBQ , Salt & Vinegar, Tomato。

佢都表示認同,畢竟亞洲人口多,市場大,商品選擇比較多元化,成日有好多未見過既新產品推出,呢樣野由四年前已經講左好耐,去到近呢一年我先開始唔再比較兩邊既食品選擇。可能覺得再Complain 都無用,默默接受左呢邊就係悶。

其實如果唔係要諗計係呢邊搵錢謀生,純粹過生活,我都接受到,係冬天長左少少,凍左少少,出街食飯無咁方便,同埋成日見唔到朋友,其他都還好,畢竟我係宅女,都唔鐘意成日出去。

不過如果第時真係要退休,首選都唔會係多倫多。

識揀一定係揀東南亞,台灣都可以架,生活成本低,野又好食,當地居民又Nice,夫復何求。

No comments: